شرکت ملی پخش در تعیین میزان سهمیه حمایتی نفت گاز دخالتی ندارد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در تعیین مقدار سهمیه حمایتی نفت گاز (گازوییل) دخالتی ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران با بیان این که شرکت ملی پخش منطقه تهران، سال گذشته یک میلیارد و 980 میلیون لیتر نفت گاز (گازوییل) در استان تهران توزیع کرده است، به خبرنگار شانا، گفت: از این مقدار تنها 24 میلیون لیتر آن (1.2 درصد) در بخش خانگی مصرف شده است.

مرتضی عابدینی با اشاره به این که وظیفه این شرکت تامین، ذخیره و توزیع فرآورده های نفتی است، تصریح کرد: نوسانات قیمت در روند انجام وظایف شرکت ملی پخش تاثیر گذار نیست.

وی درباره موضوع تخصیص سهمیه نفت گاز فصل بهار منطقه شمیرانات رودبار قصران (در شمال استان تهران) اظهار کرد: میزان توزیع نفت گاز بخش خانگی و در منطقه شمیرانات حجم بسیار کوچکی از مجموعه توزیع این فرآورده را در مبادی مصرف،شامل می شود،از اینرو، این شرکت برای توزیع سوخت گرمایشی این بخش، منتظر تصویب قیمت جدید گازوییل از سوی هیئت دولت نمی ماند.

عابدینی تصریح کرد: هم اکنون حواله سهمیه سوخت حمایتی منطقه شمال استان تهران از سوی فرمانداری شمیرانات و رودبار قصران به شرکت ملی پخش ارائه شده  و این شرکت نیز ظرف مدت کوتاهی سوخت مورد نیاز نواحی یاد شده را به مبادی مصرف آنها ارسال کرده است.

وی با اشاره به این که مقدار گازوییل درخواست شده فصل بهار از سوی فرمانداری برای بخشهای یاد شده، بنا به صلاحدید این مرجع کمتر از فصل گذشته است، بیان کرد: شرکت ملی پخش نیز در تعیین این مقدار دخالتی نداشته و میزان درخواست و تایید شده فرمانداری را ارسال کرده است.

کد خبر 241298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =