تعمیرات اساسی توربوکمپرسورهای تاسیسات تقویت فشار گاز

تعمیرات اساسی توربوکمپرسورهای تقویت فشار گاز تاسیسات فراشبند 3 و نورآباد 3 در منطقه پنج عملیات انتقال گاز با تکیه بر توان کارشناسان داخلی در حال انجام است.

به گزارش شانا، مدیر منطقه پنج شرکت انتقال گاز ایران گفت: با تحقق کامل اقتصاد مقاومتی، تعمیرات LEVEL C واحد یک تاسیسات تقویت فشار گاز فراشبند 3 اواخر فرودین ماه توسط پیمانکار ایرانی آغاز شده و در حال اجراست.

حمید خدری افزود: در سال گذشته عملیات تعمیرات اساسی 9 توربین منطقه به شرکتهای ایرانی برون سپاری شده است.

وی با اشاره به تعمیرات اساسی در حال اجرا توسط کارکنان منطقه، تصریح کرد: تعمیرات 48 هزار ساعت واحد یک تاسیسات تقویت فشار گاز نورآباد 3 که اسفند سال 93 آغاز شده بود پایان یافته است.

وی ادامه داد: تعمیرات 24 هزار ساعت واحدهای چهار و پنج تاسیسات فراشبند 3 نیز توسط نیروهای واحد تعمیرات اساسی منطقه پنج عملیات انتقال گاز از نیمه فروردین ماه 94 آغاز شد و پیش از زمان برنامه ریزی شده پایان یافت.

به گفته مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز، برای محافظت و نگهداری مداوم توربوکمپرسورهای تقویت فشار گاز، بر اساس ساعت کارکرد، تعمیرات اساسی و پیشگیرانه انجام می شود و برخی از قطعات آن بازسازی و نوسازی می شود.

خدری به تعمیرات اساسی 20 توربوکمپرسور توسط کارکنان توانمند واحد تعمیرات اساسی در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: منطقه پنج عملیات انتقال گاز، با یکهزار و 300 نیروی انسانی و 12 تاسیسات تقویت فشار گاز، 131 میلیارد مترمکعب گاز را منتقل کرده است.

کد خبر 241314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =