دومین نشست امنیت نفت و گاز غرب آفریقا

مدیر توسعه ستاد دفاعی نیجریه اعلام کرد: وزارت دفاع نیجریه مراسم افتتاحیه دومین نشست امنیت نفت و گاز غرب آفریقا را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی کانتون 2، این نشست در روزهای 10 و 11 ژوئن (20 و 21 خرداد) در هتل اکو شهر لاگوس برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: تولید نفت حدود 70 درصد اقتصاد نیجریه را تشکیل می دهد اما به دلیل فساد گسترده و خشونت های بی‌پایان، منابع طبیعی دیگر مثل گذشته سودآور نیست. جنگ علیه تروریسم، دزدی دریایی و حمله به خطوط لوله انتقال نفت، همچنین ریسک کاهش ارزش دارایی‌ها در بخش های نفت و گاز از مهمترین مسایل مورد توجه در این نشست خواهد بود.

در دومین نشست امنیت نفت و گاز غرب آفریقا مقامهای ارشد شرکت‌های شورون، نفت و گاز دریایی، آداکس، اوآندو، نیروی دریایی نیجریه و بسیاری دیگر به سخنرانی و تشریح وضع کنونی امنیت صنایع نفت و گاز در غرب آفریقا می‌پردازند و راه حل‌هایی برای رویارویی با چالش‌های پیش‌روی بخش انرژی ارائه می کنند.

هدف اصلی این نشست دو روزه، کمک به مقامهای امنیتی منطقه در شکل دادن به روابط تجاری ارزشمند برای حل مشکلات کنونی است. در این نشست ها هیئت‌های نمایندگی به بحث و گفتگو درباره مسایل امنیتی خواهند پرداخت و راه حل‌های موفقی که می توانند سود تجاری آنها را در آینده نزدیک تامین کنند، ارزیابی خواهند کرد.

شرکتهای حفاظت از خطوط لوله، آتموس اینترنشنال، کارشناسان امنیت دریایی، مهندسی کونتز، فورتس اند شیلدز و انجمن گاز آفریقا از جمله حامیان اصلی این نشست به شمار می روند.

کد خبر 241315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =