۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر: 241321
تسریع در روند مقاوم سازی شبکه های گاز کشور

سومین جلسه کارگروه مقاوم سازی شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش شانا، معاون امور مهندسی و بهره برداری مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این جلسه گفت: مقاوم سازی شبکه های گاز در واقع سرمایه گذاری اقتصادی است و از تلفات جانی و مالی در حوادث غیرمترقبه جلوگیری می کند.

مجتبی شیخ بهایی با اشاره به تاثیر بسزای مقاوم سازی شبکه های گاز در آسایش مردم افزود: گاهی اتفاقاتی که در شبکه های گازرسانی رخ می دهد به تلفات جانی می انجامد، بنابراین بحث مقاوم سازی باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر اهمیت مقاوم سازی شبکه و تاسیسات گازرسانی گفت: مبحث مقاوم سازی از موضوعات مهم و زیر بنایی در تاسیسات و شبکه‌ های گازرسانی است.

در ادامه، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز به تجربه این شرکت در زلزله  6.2 ریشتری منطقه ارسباران در سال 91 اشاره کرد و گفت: برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی می تواند نقش مهمی در رابطه با مقاوم سازی شبکه، تاسیسات و ایستگاه های گازرسانی ایفا کند تا در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران مناسب ترین عملکرد را داشته باشیم.

ولی اله دینی از بلوک بندی و پیکر بندی شهر تبریز توسط امور مهندسی و اجرای طرحهای این شرکت خبر داد و افزود: امیدواریم از دانش و تجربیات کارشناسان استفاده و از تصمیمات این جلسه بهره کافی را ببریم.


کد خبر 241321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =