ضریب ایمنی انتقال گاز در منطقه یک عملیات افزایش یافت

ایستگاه شیربین راهی منطقه یک عملیات انتقال گاز با هدف جلوگیری از هدر رفت گاز و افزایش پایداری انتقال ایمن سازی شد.

به گزارش شانا، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به جلوگیری از هدر رفت گاز و همچنین افزایش ضریب پایداری انتقال گاز، تعویض «شیر بلودان» ایستگاه بین راهی کیلومتر 15 خط لوله 12 اینچ شوشتر در دستور کار کارکنان حوزه عملیات خطوط لوله قرار گرفت.

عبدالحسین کوتکی افزود: پس از حضور بموقع کارکنان معاونت عملیات خط لوله (بهره برداری خطوط لوله اهواز)، محوطه ایستگاه، ایمن سازی و با رعایت جوانب ایمنی، «شیر بلودان» 12 اینچ تعویض شد.

وی با اشاره به جلوگیری از هدر رفت گاز از شبکه انتقال گاز گفت: در بررسیهای به عمل آمده، با اجرایی شدن این عملیات، بیش از 100 میلیون ریال صرفه جویی در زمینه جلوگیری از هدر رفت گاز به دست آمد.

کوتکی تاکید کرد: حفظ و نگهداری از شبکه انتقال در منطقه یک عملیات انتقال گاز با هدف افزایش ضریب ایمنی و پایداری از جمله رسالت اصلی این منطقه است که با انجام برنامه ریزی تعریف شده، منظم و انجام اقدامهای پیشگیرانه و کاهش ریسکهای احتمالی، گام بزرگی در پایداری انتقال گاز برداشته ایم.

وی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداشت تاسیسات و خطوط لوله گفت: امیدوارم در سال 94 با همدلی و همزبانی همه همکاران بتوانیم بر اساس برنامه زمانبندی منطقه، اهداف پیش رو را به سرانجام برسانیم تا در پیک مصرف و تداوم انتقال گاز مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 241683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =