منصوریان: به دنبال زدن گل زود هنگام بودیم

سرمربی تیم نفت تهران پس از بازی ارزشمند تیمش در عربستان به بازیکنانش بابت رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا تبریک گفت.

به گزارش شانا،علیرضا منصوریان پس ازدیدار چهارشنبه شب نفت مقابل الاهلی، گفت: مهمترین مساله پیش از آغاز این مسابقه برای ما این بود که در بازی رفت گل نخورده بودیم و این موضوع کار را برای ما راحت تر کرد.الاهلی به دنبال حمله بود و این مساله باعث شد که فضاهای خوبی در زمین این تیم برای ما به وجود بیاید.

وی در ادامه گفت: به بازیکنان نفت بابت رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا تبریک می گویم. ما از سد یک تیم بزرگ گذشتیم که در بازیهای گروهی شکست نخورده بود و اولین باخت خود را در بازی رفت مقابل نفت پذیرا شد.

منصوریان افزود: ما با انگیزه بالایی به عربستان آمدیم و هدف مان صعود به مرحله یک چهارم پایانی بود. ما به دنبال زدن گل زودهنگام بودیم و در نهایت به این هدف رسیدیم.

سرمربی نفت تصریح کرد: در مجموع معتقدم که این دیدار از کلاس بالایی نسبت به فوتبال آسیا برخوردار بود و بسیار خوشحالم از این که توانستیم در اولین سال حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا، روند صعودی و رو به رشدی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: از جو ورزشگاه و حمایتی که هواداران الاهلی کردند بسیار راضی بودیم اما اتفاقات آخر بازی و عکس العمل برخی تماشاگرنماها شدیداً ما را دل آزرده کرد. این را باید در نظر داشته باشیم که در فوتبال، یک طرف بُرد و طرف دیگر باخت است. ما سعی کردیم در پایان بازی شرایط خاص هواداران را درک کرده و به جز سجده شکر و سه بار ذکر "حیدر" که الحق فریاد بچه ها ورزشگاه را به لرزه درآورده بود، مابقی خوشحالی و جشنهای خود را در داخل رختکن انجام دادیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: از عملکرد همکاران خودم در کادرفنی، مدیریت و تیم پزشکی بسیار راضی هستم. در ضمن از دوستان خوبمان در کنسولگری جده نیز کمال تشکر را دارم. همچنین از آقای حسینی معاون وزیر نفت و تاج رئیس سازمان لیگ برتر که با حضورشان سبب دلگرمی بچه ها شدند، تشکر و قدردانی می کنم. تشکر ویژه ای هم دارم از آقای مهدی شیخ الاسلامی، پدر مرحوم میلاد شیخ الاسلامی که در این سفر میهمان ما بودند. 

سرمربی نفت در پایان اضافه کرد: این برد را به مردم ایران هدیه می کنیم و مفتخریم که خداوند این لیاقت را به ما داد که بتوانیم پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان را برافراشته نماییم.

منصوریان پیش از ترک کنفرانس در پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسیده بود "با توجه به خراب شدن فراوان موقعیتها توسط تیمت، چه خواهی کرد؟" با صدای بلند گفت: تمرین، تمرین، تمرین، تلاش، تلاش و تلاش.

 
کد خبر 241803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =