تعمیرات اساسی پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی پایان یافت

تعمیرات اساسی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی بدون حادثه ناتوان کننده پایان یافت.

رئیس اچ اس ایی پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در پیش‌ بینیهای انجام شده پیش از تعمیرات اساسی و با برگزاری 18 جلسه تخصصی هماهنگی با حضور واحدهای پالایشگاه اول، نقاط پرریسک و تنگناهای عملیاتی و تعمیراتی شناسایی شد و همسو با بهبود عملیات تعمیرات اساسی و برداشتن گامهای بلند به سمت ارزشها و دستورعمل‌های اچ اس ایی، برنامه‌ ریزیهای لازم صورت گرفت و کارکنان با آمادگی کامل وارد تعمیرات اساسی شدند.

محمود محمدی افزود: با تعهد و تخصص کارکنان و نظارت بیش از پیش مدیر پالایشگاه و تمام متخصصان و کارشناسان، تعمیرات اساسی پالایشگاه با موفقیت انجام شد که سند آن صدور سه هزار و 232 مجوز کار و همچنین 174 هزار و 528 نفر- ساعت حجم کار اداره اچ اس ایی، بدون هیچ‌ حادثه‌ ناتوان‌ کننده است.

وی یادآور شد: رمز موفقیت این مسئله مهم و تاثیرگذار، توکل، همت، همدلی مضاعف، تعهد و تخصص همه کارکنان عملیاتی، تعمیراتی و پشتیبانی است که باعث شد با همراهی ارزشمند تمام تلاشگران عرصه اچ اس ایی، گامهای اثر بخش دیگری در این حوزه برداشته شود.

به گفته وی، در برنامه بازدید و ممیزی رئیس اچ اس ایی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گزارشی جامع از روند برگزاری جلسه های منظم هماهنگی پیش و در زمان تعمیرات اساسی ارائه شد.



کد خبر 243583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =