گازرسانی به 3 شهر و 28 روستای خراسان جنوبی تا پایان امسال

شرکت گاز استان خراسان جنوبی تا پایان امسال گازرسانی به سه شهر و 28 روستا را اجرایی می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا از گسترش دامنه فعالیتهای این شرکت در شهرستانهای استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به منابع بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال 93 و سایر منابع آن در سال 94، شاهد رشد سریعتر گازرسانی در سطح استان خواهیم بود.

فرشید دشتی افزود: هم اکنون از مجموع 11 شهرستان استان خراسان جنوبی، گازرسانی به هشت شهرستان انجام شده است.

وی، همچنین از پیشرفت مناسب عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان درمیان و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستانهای زیرکوه و نهبندان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: با تحقق این امر، سه شهرستان باقیمانده استان نیز در دامنه فعالیت اجرایی پروژه های شرکت گاز قرار گرفته و با همکاری مسئولان محلی و شهروندان بزودی خدمات رسانی این شرکت در کل شهرستانهای استان گسترده خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون گازرسانی به 16 شهر و 109 روستای استان معادل 87 درصد جمعیت شهری و 23 درصد جمعیت روستایی استان با اعتبار بیش از شش هزار و 250 میلیارد ریال انجام شده است.

دشتی ادامه داد: عملیات اجرایی 230 کیلومتر خط انتقال گاز، گازرسانی به سه شهر اسدیه، قهستان و عشق آباد و 28 روستا نیز در دست اجراست و عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای نهبندان، حاجی آباد و اسفدن در سالجاری آغاز خواهد شد که اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ها نیز 770 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد: امیدوارم با بهره برداری از این پروژه ها، تعداد شهرها و روستاهای برخوردار از گاز استان به 19 شهر و 137 روستا افزایش یابد.

کد خبر 243884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =