برگزاری دوره آموزشی مدیریت واکنش درشرایط اضطراری در منطقه عملیاتی تنگ بیجار

دوره آموزشی مدیریت واکنش در شرایط اضطراری همسو با اجرای طرح الزامی آموزش ایمنی و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران و با دستور وزیر نفت مبنی بر شرکت اجباری مسئولان و کارشناسان در منطقه عملیاتی تنگ بیجار برگزار شد.

به گزارش شانا، دوره آموزشی مدیریت واکنش در شرایط اضطراری به مدت چهار روز(دو روز برای مدیران و روسا و دو روز هم برای کارشناسان) برگزار شد. 

هدف ازاین آموزش، حصول اطمینان از به کارگیری درست امکانات ایمنی درمقابله با حوادث احتمالی، سلامت وکارایی سامانه‌های مقابله با حوادث، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، توانمندی وقابلیت نیروی انسانی شرکت در به کارگیری درست تجهیزات (شامل تجهیزات ایمنی فردی) و بویژه آمادگی وقابلیتهای مدیریتی در اوضاع بحرانی است.   

همچنین در این منطقه عملیاتی دوره آموزشی ایمنی ترافیک و رانندگی با هدف افزایش اطلاعات ایمنی در زمینه ایمنی وترافیک و رانندگی تدافعی در واحدهای فرایندی برای رانندگان منطقه برگزار شد. 

لازم به ذکر است: شرکت‌کنندگان در این دوره با روشهای پیشگیری از تصادفات و چگونگی جلوگیری از بروز حوادث، رعایت اصول ایمنی، اصول رانندگی تدافعی، هدایت خودرو با عمق دید بیشتر و چگونگی گسترش و توسعه میدان دید، نحوه استفاده صحیح از خودرو و ... آشنا شدند.

شرایط رانندگی در آب و هوای مختلف، انواع وسائل نقلیه، معانی و مفاهیم واژه‌ها در راهنمایی و رانندگی، هدایت و کنترل خودرو، عوامل تصادفات، هوشیاری در رانندگی و آشنایی با فرامین چراغها و .... از دیگر مطالبی بود که در این دوره آموزشی عنوان شد.

کد خبر 243891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =