۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
  • کد خبر: 244648
تدوین ارزشهای بنیادین شرکت ملی صنایع پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دهمین جلسه کمیته راهبری بازنگری برنامه استراتژیک از تدوین ارزشهای بنیادین شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف تسهیل نقش آفرینی در صنعت خبر داد.

به گزارش شانا، عباس شعری مقدم در دهمین جلسه کمیته راهبری بازنگری برنامه استراتژیک با اشاره به تدوین ارزشهای بنیادین شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف تسهیل نقش آفرینی در صنعت، گفت: برنامه ریزی استراتژیک این شرکت با اولویتهای اشتغالزایی و رفاه نسبی تدوین و در صورت تایید وزیر نفت درآینده نزدیک اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر رعایت قوانین جدید این شرکت اظهار کرد: به موجب تدوین استراتژی پتروشیمی موظف هستیم برخی نکات و دستورعملهای صنعت پتروشیمی را در زمان فعالیت خود رعایت کنیم و با توجه به تعیین اهداف بلندمدت و کوتاه مدت  در کنار توسعه صنعت به تدوین برنامه استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در ادامه جلسه، حمیدرضا رستمی، مدیر برنامه ریزی و توسعه این شرکت با اشاره به ارزشهای بنیادین  این شرکت طی چند دهه اخیر بر لزوم تدوین ارزشهای بنیادین با توجه به تغییر ماموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد.

در ادامه، اعضای جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداختند و مقرر شد پیشنهادها توسط کمیته فرعی جمعبندی و در جلسه آتی نهایی شود.

کد خبر 244648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =