کارنامه دولت تدبیر و امید با نفت 40 دلار هم مثبت است

کارنامه دولت تدبیر و امید با نفت 40 دلار هم مثبت است و امروز شاهد بهره برداری از پروژه های گازرسانی در یکی از سی و یک استان کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان آذربایجان شرقی، استاندار این استان امروز (چهارشنبه ـ چهارم شهریور ماه) در آیین گشایش پروژه های گازرسانی گفت: در دوسال گذشته با وجود تنگناهایی که وزارت نفت در خصوص قیمت پایین نفت با آن روبرو بود فعالیتهای بسیار ارزشمندی برای افزایش تولید گاز و انتقال آن در شبکه انجام شده است.

اسماعیل جبارزاده افزود: به مجموعه صنعت گاز تبریک می گویم که توانسته است رهنمودهای مقام معظم رهبری را در خصوص سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرایی کند.

وی تاکید کرد: ایران دارای بزرگترین ذخایر گاز جهان به شمار می رود و در سالهای آینده اهمیت گاز از نفت بیشتر می شود.

به گفته وی، دولتی موفق است که بیشترین سرمایه گذاری را از محل درآمدهای نفت برای این صنعت انجام دهد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در دولت قبل درآمد حاصل از نفت بیرون از این صنعت سرمایه گذاری شد تصریح کرد: با سرمایه گذاری در صنعت نفت می توان نیاز نسلهای آینده را تامین کرد و این سرمایه گذاریها منجر به توسعه پایدار کشور می شود.

جبارزاده اعلام کرد: متاسفانه در دولت گذشته با وجود فرصت خوبی که از نظر قیمت نفت ایجاد شده بود دلارهای نفتی برای واردات بی رویه و غیرضروری هزینه شد.

وی اعلام کرد: امروز با نفت 40 دلاری هم فعالیتهای بسیاری در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مجموعه دولت باید برای روزهای پس از تحریم برنامه ریزی کند گفت: صنعت گاز در این مسیر پیشتاز بوده و علاوه بر صادرات، تامین گاز واحدهای خانگی و صنعتی را اجرا کرده است.

به گفته وی، توسعه سرمایه گذاری در بخش صنایع از جمله برنامه های این استان در دوران پس از تحریم است که این برنامه با تامین گاز موردنیاز واحدهای صنعتی محقق می شود.

کد خبر 245943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =