پروژه گازرسانی به 95 روستای استان اردبیل افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر نفت در امور گاز، استاندار اردبیل و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، پروژه گازرسانی به 95 روستای استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل امروز، پنجشنبه (5 شهریورماه) در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی این استان گفت: برای گازرسانی به این پروژه ها بیش از 292 میلیارد ریال هزینه شده و در مجموع، هفت هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شده اند.

فیروز خدایی افزود: علاوه بر بهره برداری از گازرسانی به 95 روستای استان، عملیات اجرایی گازرسانی به 209 روستا نیز آغاز می شود.

وی اعلام کرد: برای گازرسانی به این پروژه ها در مجموع 390 میلیارد ریال هزینه برآورد شده و با بهره برداری از این طرحها، 9 هزار و 300 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

خدایی با بیان این که تاکنون تمام شهرها و 618 روستای استان به شبکه سراسری گاز متصل شده اند، یادآور شد: در مجموع، 387 هزار مشترک در سطح استان تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار دارند.

به گزارش شانا، در چهارمین روز از هفته دولت، پروژه گازرسانی به محور صنعتی قره باغلار با اعتبار 20 میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

کد خبر 245972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =