افزایش 2 میلیون و 900 هزار مشترک برق در دو سال فعالیت دولت یازدهم

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در دو سال فعالیت دولت یازدهم، دو میلیون و 900 هزار اشتراک جدید برق به مردم واگذار شده و مجموع اشتراک برق از مرز 32 میلیون عبور کرده است.

به گزارش شانا، هوشنگ فلاحتیان در آیین افتتاح پست 400 کیلوولت فیروزکوه به همراه 68 پروژه دیگر شرکت برق منطقه‌ای تهران که صبح دیروز با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: در دو سال فعالیت دولت یازدهم، دو میلیون و 900 هزار اشتراک جدید برق به مردم واگذار شده و مجموع اشتراک برق از مرز 32 میلیون عبور کرده است.

وی با اشاره به اقدامهایی که در دو سال اخیر انجام گرفته است، گفت: تاکنون چهار هزار و 450 مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید در کشور احداث شده که مجموع ظرفیتهای نصب شده به 74 هزار مگاوات رسیده است.

وی افزود: مجموعه فعالیتهای صورت گرفته در بخش برق، در طول یک یا دوسال اخیر باتوجه به رقم تحریمها شایان توجه بوده است؛ به طوری که توانسته‌ایم برق کشور را به نحو مطلوبی تامین کنیم.

فلاحتیان تصریح کرد: بیش از 511 پروژه در کشور در این هفته آغاز خواهد شد و بیش از سه هزار و 870 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع دو هزار و 400 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان این که تهران منطقه حساسی است و تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمد تا در بخش برق به مشکلی در پایتخت برنخوریم، گفت: روزآمد کردن شبکه برق تهران، از اساسی‌ترین کارهایی است که انجام شد تا پایتخت میهن اسلامی به بهترین نحو برق‌دهی شود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

کد خبر 246092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =