۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
  • کد خبر: 246179
تبیین قابلیتهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی

کمیته راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پانزدهمین جلسه خود با تدوین قابلیتهای ویژه این شرکت در قالب یک سازمان توسعه ای برای دستیابی به نقش و تصویر مطلوب در این صنعت موافقت کرد.

به گزارش شانا، عباس شعری مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اعلام این خبر که قابلیتهای ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای ارائه  خدمات در حوزه مشتریان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، تأکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی دارد تا دوره جدیدی را در صنعت پتروشیمی آغاز کند.

همچنین در این جلسه، مشایخی، مشاور پروژه (تدوین قابلیتهای ویژه NPC) از تدوین بیانیه های مدیریتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ترسیم چشم انداز تا پایان ماه  خبر داد.

وی با اشاره به این که یکی از اهداف اصلی ما بسترسازی و پشتیبانی صنعت پتروشیمی است، افزود: در این میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به سیاست جدید خود مبنی بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی، به دنبال زمینه سازی، ایجاد و فراهم کردن بانک اطلاعاتی اتحادیه های استراتژیک به منظور شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت است و در مطالعات امکان سنجی طرحهای آتی، نحوه تأمین منابع مالی سرمایه گذار را نیز در نظر می گیرد.

وی مهمترین خدمات قابل ارائه در حوزه تشریک مساعی در ایجاد زیرساختهای فیزیکی برای مشتریان این صنعت را مدیریت طراحی؛ توسعه و ایجاد زیرساختهای لازم بیان کرد.

مشایخی همچنین قابلیت ایجاد توانایی جهت تشکیل تیمهای حکمیت با استفاده از نیروهای داخل و خارج با تجربه و مسلط بر همه فرایندهای عملیاتی، مالی، حقوقی و ... صنعت را یکی دیگر از خدمات قابل ارائه برای مشتریان این شرکت برشمرد.

وی ادامه داد: برای تدوین برنامه های کلان صنعت نیازمند توسعه و تدوین برنامه کلان توسعه سرمایه انسانی در صنعت پتروشیمی و زمینه سازی اجرای آن و ارائه خدمات مرتبط با حوزه منابع انسانی و ساختار سازمانی هستیم.


کد خبر 246179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =