۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
  • کد خبر: 246218
سبد طرحهای قانون اصلاح الگوی مصرف تدوین می شود

مدیر برنامه ریزی و سیستم‌ها در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از تدوین سبد طرحهای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی (1770) از سوی این شرکت خبر داد.

ساسان کاظمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به این که معاونت برنامه‌ریزی و سیستم‌ها در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، ماتریس مسئولیت 1770 را تهیه کرده است، افزود: در این ماتریس، وظایف وزارتخانه‌ها، مدیریتها و شرکتها در اجرای هر یک از مواد این قانون مشخص شده است که در نشستی که در این شرکت برگزار شد، همه مواد قانونی 1770 مورد مطالعه و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای انجام صحیح برنامه‌ریزی و کنترل قانون 1770، هر ماده آن یک مسئول در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دارد، تصریح کرد: از مسئول هر ماده این قانون برنامه‌های اجرایی همسو با آن ماده گرفته شده و سبد طرحهای 1770 در حال تدوین است که اقدام‌های لازم برای هر ماده در آن مشخص می‌شود.

به گفته وی، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از طریق معاونت برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت ایران، از تمام معاونت‌های برنامه‌ریزی وزارتخانه و ارگان‌هایی که مواد قانونی 1770 به نوعی مرتبط با آنهاست، اقدامهای انجام شده در این زمینه را خواستار شده است.

مدیر برنامه ریزی و سیستم‌ها ادامه داد: تدوین بخشی از آیین نامه های اجرایی قانون 1770، در دستور کار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت است تا به تصویب هیئت دولت برسد.

کد خبر 246218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =