بهبود بخشی در سازوکار مذاکرات نفتی ضروری است

استفاده از دیپلماسی مذاکره و بهره گیری از روشهای نوین از سوی مذاکره کنندگان برای توسعه صنعت نفت ضروری است.

عضو انجمن مدیریت ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: صنعت نفت ایران همزمان با دوران پساتحریم می تواند با جذب سرمایه گذاریهای جدید مسیر توسعه خود را با شتاب بیشتری طی کند.

مسعود امیر آتشانی افزود: برای رسیدن به هدفهای پیش بینی شده در صنعت نفت، نخست باید نقشه راه در هر طرح توسعه ای تعریف شده و به مرحله اجرا درآید و در این مسیر از همه ظرفیتهای موجود در صنعت نفت باید بهره گرفت.

وی ادامه داد: استفاده از منابع موجود در صنعت، فاینانس، اوراق مشارکت و دیگر ابزارهای سرمایه گذاری باید به طور کامل برای هر طرحی بررسی شود و مزایا و چالشهای آن با دقت از سوی متولیان امر مطالعه شود.

مدیر تامین منابع و تسهیلات مالی شرکت توسعه صنایع نفت با بیان این که در دیپلماسی انرژی نیازمند آموزش روشهای نوین مذاکره هستیم گفت: باید فن مذاکره و ارتباطات در میان مدیران  میانی صنعت نفت تقویت شود تا مقامهای عالی در وزارت نفت و شرکتهای تابعه با برخی مشکلات پیش بینی نشده مواجه نشوند.

وی افزود: مذاکره با طرفهای ایرانی نیز همانند نمایندگان شرکتهای خارجی نیازمند فن مذاکره قوی و تاثیر گذار است و می تواند طرفهای مذاکره را اقناع کند و بدون تردید مدیریت کارآمد و قدرتمند می تواند نقش آفرین باشد.

 

 

کد خبر 247944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =