۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر: 247966
تاسیسات قهرمان نیمفصل شد

هفته پایانی نیمفصل نخست لیگ برترفوتسال باشگاههای ایران با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و تیم تاسیسات دریایی با قهرمانی پرونده این رقابتها راموقتا بست . با پایان این هفته،لیگ برتر تا پنجم آبانماه در تعطیلات به سرمی برد.

به گزارش خبرنگار شانا ، تیم فوتسال تاسیسات دریایی درهفته سیزدهم درتهران میزبان تیم فردوسی مشهد بود. شاگردان وحید شمسایی با ارائه یک بازی برتروپرگل حریف خود را با ۶ گل  در هم کوبیدند تا اختلاف خود با تیمهای پایین تررا حفظ کرده و با اقتدار قهرمان نیم فصل رقابتهای لیگ برتر شوند و نیز با روحیه ای خوب به تعطیلات بروند.

محسن منتظمی، علی ابراهیمی،اصغرحسن زاده(۲) و وحید شمسایی(۲) گلهای تاسیسات را در این دیدار به ثمررساندند.

تاسیسات دریایی با کسب 3 امتیاز این دیدار 32 امتیازی شد و با اختلاف 7 امتیاز با اقتدار درصدر جدول ایستاد.

 تیم فوتسال ملی حفاری اهواز دیگر نماینده نفتی حاضر دراین رقابتها درآخرین بازی نیمفصل نخست لیگ برتر باشگاههای ایران مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به تساوی رضایت داد.

 در این مسابقه که درسالن شهرک نفت اهوازبه میزبانی ملی حفاری برگزارشد دو تیم دریک بازی پرگل درنهایت به تساوی چهار ـ چهار دست یافتند.

شایان ذکراست که این دیدارحاشیه هایی نیزداشت زیرا هنگامی که تیم ملی حفاری چهار ـ سه از حریف خود جلو افتاد بازیکنان گیتی پسند به عنوان اعتراض برای دقایقی زمین بازی را ترک کرده و بعد از دقایقی به بازی برگشتند.

شهاب طالبی 2 گل و بهزاد عظیمی و سعید افشار (گل به خودی ) گلهای تیم حفاری را در این دیدار به ثمر رساندند.

 تیم فوتسال ملی حفاری با این تساوی 21 امتیازی شدو در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.

 
 
 
 
 
 
 

کد خبر 247966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =