880 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه همدان مصرف شد

مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه همدان در نیمه نخست امسال به بیش از 880 میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان به خبرنگار شانا، گفت: در نیمه نخست امسال 880 میلیون و 258 هزار لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، اعم از سوپر و معمولی، نفت سفید، نفت کوره و نفت گاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی مصرف شده است.

صادق فریدی تصریح کرد: آمارهای مصرف این فرآورده های نفتی در قیاس با مدت مشابه پارسال، بیانگر سه درصد کاهش است.

وی درباره مصرف بنزین این بازه زمانی گفت: در این مدت 242 میلیون و 373 هزار لیتر بنزین مصرف شد که در مقایسه با 6 ماه نخست پارسال ( 239 میلیون و 288 هزار لیتر) یک درصد افزایش داشته است.

به گفته فریدی، در 186 روز نخست امسال، همچنین 14 میلیون و 165 هزار لیتر نفت سفید مصرف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال از دو درصد رشد  حکایت دارد.

وی همچنین مصرف نفت گاز مصرفی این منطقه را در 6 ماهه نخست امسال، 322 میلیون و 273 هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال، چندان تغییر نکرده است.

مدیر پخش منطقه همدان درباره نفت کوره مصرفی منطقه همدان نیز گفت: در نیمه نخست امسال، مصرف این فرآورده نفتی در بخشهای مختلف به301 میلیون و 447 هزار لیتر رسید.

فریدی مصرف نفت کوره این بازه زمانی را در قیاس با 6 ماه نخست پارسال کاهشی خواند و گفت: این میزان کاهش در نیمه نخست امسال، سه درصد بوده است.

کد خبر 247967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =