برگزاری 5700 نفر ساعت آموزش ایمنی در منطقه تهران

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران در 6 ماهه نخست امسال،بیش از 5700 نفر ساعت آموزش ایمنی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

به گزارش شانا، سر پرست اچ اس ئی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران، گفت: با توجه به حساسیت این حوزه (اچ اس یی)،همچنین ضرورت روزآمدی و ارتقای بخشهای مختلف آن از جمله ایمنی، از ابتدای امسال تاکنون براساس تقویم تنظیم شده،دوره های آموزشی با سر فصل ایمنی برگزار شده است.

رضا افشار، هدف از برگزاری دوره های آموزشی را توانمند سازی و ارتقای دانش افراد در پیشگیری،کاهش حوادث و مخاطرات بهداشتی،ایمنی و زیست محیطی عنوان کرد.

وی آموزش کمکهای اولیه به مجروحان و آسیب دیدگان در حوادث صنعتی، شیوه استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی، همچنین آموزش اطفای حریق را از جمله دوره های آموزشی برگزار شده در نیمه نخست امسال برشمرد.

به گفته افشار، این دوره های آموزشی به دو شیوه (تئوری و عملی) در مرکز آموزش شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران و مراکز تابعه آن برگزار شده است.

به گفته سرپرست اچ اس یی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تهران آموزشهای کاربردی می تواند در پیشگیری از بروز حوادث، همچنین در جلوگیری از ایجاد خسارتهای جانی و مالی، نقش مهمی داشته باشد.

کد خبر 247982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =