تشکیل کمیته جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه نفت، گاز و انرژی در قشم

مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با تشکیل کمیته نفت، گاز و انرژی، در منطقه آزاد قشم، همه درخواستها در این حوزه برای سرمایه گذاری مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد و مجوز سرمایه گذارانی که شرائط لازم را نداشته باشند، لغو می‌شود.

به گزارش شانا، علی فرمانی، مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بدون تردید با اجرایی شدن برجام و از میان رفتن محدودیتهای بین‌المللی، فرآیند جذب سرمایه گذار در بخشهای مختلف شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی افزود: در این شرائط می‌توان از فضای تعامل گسترده با جهان به نحو مطلوبی بهره برد و با استفاده از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه هرچه بیشتر  منطقه آزاد قشم اقدام کرد.

فرمانی بررسی دقیق و کارشناسی از سرمایه گذاران به منظور تایید صلاحیت فنی، حقوقی و مالی را از جمله ملاکهای اصلی جذب سرمایه گذار جدید در این منطقه اعلام کرد و گفت: در بررسیهای اخیر تلاش می‌شود به سرمایه گذارانی مجوز ارائه شود که واجد شرائط یادشده باشند.

مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: با تشکیل کمیته نفت، گاز و انرژی، همه درخواستها در این حوزه ها برای سرمایه گذاری مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد و ضمن بررسی مجوزهای صادره شده تاکنون، مجوز سرمایه گذارانی که شرائط یادشده را نداشته باشند، لغو می‌شود.

وی تاکید کرد: با بررسیهای کارشناسی، دیگر شاهد ورود سرمایه گذاران بدون پشتوانه نخواهیم بود و از این پس، آغاز هر طرحی، نویدبخش تولید، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی می‌شود.

فرمانی افزود: سرمایه گذارانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان برای همکاری گسترده و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف وارد جزیره قشم شده‌اند.

کد خبر 250925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =