کسب مقام سومی برای ما یک قهرمانی به حساب می آید

سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز، استفاده از جوانان بومی و کسب مقام سوم را مثل قهرمانی می داند.

به گزارش خبرنگار شانا، سرمربی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز درباره کسب مقام سومی تیمش در رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاههای کشور درسال 94 گفت: تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز سال متفاوتی را با تیم جوان و بومی خود سپری کرد.

فراز رامهرمزی افزود: پس از سالها که با قهرمانان ملی وزنه برداری کشورمان در صدر وزنه برداری ایران و حتی آسیا قرار داشتیم هم اکنون با تجربیات گذشته که در عرصه های بین المللی بدست آوردیم سعی می کنیم با جوانان شهر خودمان دوباره و در سالهای آینده به صدر وزنه برداری آسیا بازگردیم.

وی درباره برگزاری لیگ برتر وزنه برداری تاکید کرد: فصل 94 سال پرباری برای تیم ما بود. وزنه برداری کشورمان سالها با رکود مواجه شده بود بار دیگر به وسیله لیگ برتر دیده شد. سالهای گذشته لیگ وزنه برداری اصلا فعال نبود. پیش از آغاز مسابقات، تیم قهرمان مشخص شده بود ولی امسال با برنامه ریزی مشخص لیگ آغاز شد و هفته به هفته داشته های زیادی را به وزنه برداری کشور معرفی کرد.  

رامهرمزی درباره شرائط وزنه برداری استان خوزستان نیز گفت: برگزاری مسابقات استانی باعث شده تیمهای شرکت ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب خوزستان دو تیم بومی را در لیگهای جوانان و بزرگسالان استفاده کرده اند. بنابراین جوانان بیشتری از این شهر به سطح بالا وزنه برداری کشور رسیده اند.

کد خبر 254127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =