اجرای تعمیرات اساسی در منطقه تنگ بیجار بدون وقفه در تولید گاز

تعمیرات اساسی لخته گیر A منطقه عملیاتی تنگ بیجار بدون وقفه در تولید گاز و با استفاده از توان متخصصان داخلی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در دست انجام است.

به گزارش شانا، سرپرست مدیریت عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اعلام این خبر گفت: این عملیات بدون استفاده از خدمات پیمانکاری و برون سپاری و صرفا با اتکا به توان و تخصص مهندسان داخلی این شرکت انجام می شود.

حسین کاظمی افزود: همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از طرحهایی که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارند، شرکت نفت و گاز غرب در چند ماه گذشته اقدام به بازبینی و مطالعات گسترده برای استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات و ماشین آلات در مناطق عملیاتی خود کرده است.

کاظمی به مراحل انجام تعمیرات اساسی لخته گیر منطقه عملیاتی تنگه بیجار اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این منطقه عملیاتی به عنوان تامین کننده گاز غرب کشور خصوصا در فصل سرما، انجام هرگونه تعمیرات در این منطقه با مسائل و مشکلات خاص خود همراه است و بر این اساس نیز اورهال لخته گیر A این منطقه در دستور کار قرار گرفت و بدون قطع جریان گاز، آغاز شد.

وی ادامه داد: با هدف مدیریت و کنترل عملیات پروژه، برنامه زمان بندی مناسبی تهیه و فعالیتهای مورد نیاز به مراحل جداگانه ای تقسیم شد که در مرحله نخست این عملیات، شستشوی لخته گیر از مواد هیدرو کربنی آغاز و پس از ایمن سازی و تزریق مواد ضد خوردگی، لخته گیر آماده انجام عملیات برش کاری و جوشکاری شد.  

این مقام مسئول با بیان این که این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: با مدیریت و برنامه ریزی منظم در شرکت، انجام این عملیات بدون قطع جریان گاز تولیدی با کمترین زمان ممکن به پایان می رسد و صرفه جویی ریالی قابل توجهی نیز در پی خواهد داشت.

وی با تقدیر از عوامل اجرائی این عملیات گفت: پروژه یادشده با همکاری واحدهای تعمیرات، بهره برداری، ایمنی و بهداشت، خدمات فنی چاهها، حراست و ... در حال انجام است.  


کد خبر 254136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =