تغییر نگاه کارکنان به مدیریت مشارکتی با پیاده سازی مدل مدیریت سبز

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: پیاده‌سازی مدل مدیریت سبز و برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی سازمانی در سالهای گذشته، تاثیر خوبی در تغییر نگاه کارکنان به مدیریت مشارکتی داشت.

به گزارش شانا، محسن دهانزاده، مدیرعامل شرکت نفت وگاز کارون در نشست ممیزی، با اشاره به رویکرد مدیریت مشارکتی گفت: پایه‌های نظام پیشنهادهای سازمان، به سالهای نخستین تاسیس شرکت کارون باز می‌گردد.

وی افزود: با دریافت ایده‌ها، دیدگاه های و پیشنهادهای کارکنان می‌توان مسائل را به نحو مطلوبتری مدیریت کرد و به شکل بهینه به اهداف سازمان دست یافت. 

مدیرعامل شرکت نفت وگاز کارون یکی از مهمترین برنامه‌ها را در این راستا برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با ترویج نظام پیشنهادها و مدیریت مشارکتی اعلام کرد که تاکنون به خوبی اجرا و با استقبال کارکنان روبرو شده است.

دهانزاده با اشاره به هدفگذاری سال 95 برای اجرای پیشنهادها، گفت: تعامل و تبادل تجربه ها با دیگر شرکتها و سازمانهای فعال در حوزه نظام پیشنهادها یکی از دلایل عملکرد موفق دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت کارون است که براین اساس پیاده‌سازی مدل مدیریت سبز و برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی سازمانی در سالهای گذشته، تاثیر خوبی در تغییر نگاه کارکنان به مدیریت مشارکتی داشت.

 اسماعیل میراب زاده، مسئول دبیرخانه نظام مشارکت شرکت کارون نیز در حاشیه این ممیزی گفت: فرآیند ممیزی از سوی دو تن از ممیزان دبیرخانه دوازدهمین همایش و ششمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها در تاریخ یازدهم بهمن ماه انجام و پس از بررسیهای فنی- تخصصی، نظام پیشنهادهای شرکت کارون برای حضور در جشنواره ملی نظام مشارکت معرفی شد.

وی در پایان گفت: این همایش و جشنواره با هدف شناسایی راهکارهای اقتصاد مقاومتی در حوزه نظام پیشنهادها و شناسایی و ترویج تکنیکهای نوین در عرصه توسعه فرهنگی نظام پیشنهادها، ماه در تهران برگزار می شود. 

کد خبر 254615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =