گازرسانی به 120 روستای کهگیلویه و بویراحمد در 2.5 سال گذشته

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت یازدهم طی دو سال و نیم گذشته با گازرسانی به حدود 120 روستا، به روند پوشش شبکه گاز به مناطق روستایی این استان شتاب بخشید.

به گزارش شانا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه (14 بهمن ماه) در آیین افتتاح عملیات گازرسانی به 15 روستای بویراحمد اظهار کرد: طرحهای گازرسانی بزرگی برای پوشش مناطق روستایی هم اکنون در دست اجراست.

وی افزود: با اجرای 15طرح گازرسانی بویراحمد در سومین روز از هفته دولت ، 428 خانوار با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر از نعمتگاز طبیعی بهره مند شدند.

خادمی اعتبار این پروژه ها را 29 میلیار ریال و طول شبکه گازرسانی را 56 کیلومتر اعلام کرد.

وی گازرسانی به روستاها را یکی از دغدغه های اصلی دولت و مردم دانست و تصریح کرد: خدمات دولت یازدهم و شرکت گاز در این راستا قابل تقدیر است.

هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: تا پایان سال 96 همه روستاهای دارای شرایط گازرسانی از نعمت گازطبیعی بهره مند می شوند.

وی افزود: یک هزار و 445 خانوار روستایی این استان در ایام الله دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد روستاهای گازرسانی شده شهرستانهای استان در دهه فجر امسال را 43 مورد دانست و اظهار کرد: سهمیه شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، چرام، گچساران و لنده در این زمینه به ترتیب 16، 13، شش، چهار و چهار روستاست.

صیدالی عنوان کرد: برای گازرسانی به مناطق روستایی این پنج شهرستان کهگیلویه و بویراحمد 204 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این میزان شبکه گذاری را افزون بر 128 میلیارد ریال اعلام کرد.


کد خبر 254638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =