اجرای 58 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: در مجموعه در دهه فجر امسال 58 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در این استان افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

حسین تقی نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که در دهه فجر امسال در مجموعه 9 پروژه گازرسانی در استان البرز به بهره برداری رسید، گفت: گازرسانی به شهرستان طالقان مهمترین پروژه گازرسانی شرکت گاز استان البرز به شمار می آید.

وی افزود: احداث خط انتقال 25 کیلومتری گاز به ارزش 20 میلیارد تومان، ایستگاه تقلیل فشار به ارزش دو میلیارد تومان و خط تغذیه به ارزش 9.5 میلیارد تومان و گازرسانی به نخستین روستای زیدشت از جمله طرحهای افتتاح شده در شهرستان طالقان به شمار می آید، در مجموع در دهه فجر امسال بیش از 33.5 میلیارد تومان پروژه در این شهرشتان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز همچنین به کلنگ زنی شبکه درون شهری گاز رسانی به مرکز شهرستان طالقان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این شبکه با طول 60 کیلومتر به ارزش 17 میلیارد تومان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

تقی نژاد به گازرسانی منطقه افشاریه شهرستان ساوجبلاغ  به ارزش 17.5 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در مجموعه در دهه فجر امسال 58 میلیارد تومان پروژه در استان البرز افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

کد خبر 254993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =