پورتال مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری راه اندازی شد

همزمان با ایام دهه مبارک فجر پورتال مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری وابسته به شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شد.

به گزارش شانا، به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، پورتال مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری  امروز(چهارشنبه، 21 بهمن ماه) همزمان با آیین افتتاح پروژه ساختمان عملیاتی شرکت، با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، مدیرعامل، معاونان و  مدیران ارشد شرکت و رئیس، مسئولان و اساتید این مرکز آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری هدف از ایجاد این پورتال را پاسخگویی به نیازهای علمی و آموزشی دانشجویان، برنامه ریزی موثر آموزشی و ارتباط بیشتر میان دانشجویان و اساتید عنوان کرد.

مهدی مهران گفت: صفحه اصلی  پورتال به معرفی رشته ها، اطلاعیه های آموزشی ، جدول ترم بندی، اخبار روز مرکز، کتب و جزوه های آموزشی، مقاله های اساتید دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی اختصاص دارد.

وی با بیان این که  فیلم های آموزشی، گالری تصاویر و امکانات آموزشی از دیگر بخشهای این پورتال است و دانشجویان با مراجعه به آن می توانند در جریان آخرین اخبار، اطلاعیه های آموزشی و زمان بندی کلاسها و کارگاه ها قرار گیرند، اظهار کرد:اساتید، دانشجویان و افراد علاقه مند همچنین می توانند از طریق این پورتال با رشته های فنی و تخصصی، توانمندی های آموزشی و دوره های کاربینی و کارورزی  مرکز آشنا شوند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری آدرس اینترنتی این پورتال را  (WWW.NIDCAC.IR) اعلام کرد و گفت: علاقه مندان از هم اکنون می توانند با مراجعه به این آدرس، نظرات و پیشنهادات خود را درجهت ارتقاء کیفی و محتوایی آن در بخش نظر سنجی ارائه دهند.

به گزارش شانا، مرکز آموزش علمی کاربردی حفاری زیر مجموعه دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان است که از بهمن ماه سال 92 فعالیت آموزشی خود را با بهره گیری از ظرفیتهای علمی و تجربی متخصصان شرکت ملی حفاری ایران آغاز کرد.

این مرکز به عنوان یک مرکز معتبر علمی آموزش صنعت حفاری در کشور محسوب می شود و هم اکنون حدود 700 دانشجو در هفت رشته تخصصی مقطع کاردانی و کارشناسی دارد. 

کد خبر 254995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =