همکاری ایران و آلمان در صنعت پتروشیمی گسترش می یابد

شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکتهای آلمانی همکاریهای خود را برای توسعه این صنعت افزایش خواهند داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درجریان دیدار با میکائیل بارون فون اونگرن سفیر جمهوری فدرال آلمان، درباره سفر خود به برلین و مذاکرات مثبتی که با شرکتهای آلمانی داشت توضیحاتی را ارائه داد و بر لزوم گسترش همکاریهای دو کشور تاکید کرد.

شاهدایی درباره دیدارهای خود در برلین  اظهار کرد: از اینکه می توانیم از همکاری و سرمایه گذاری شرکتهای آلمانی استفاده کنیم بسیار خوشحال هستیم و در سفر به آلمان با شرکتها، موسسات و بانکهای متعددی تبادل نظر کردیم.

وی ادامه داد: در کنفرانسی که در برلین برگزار شد با حدود 250 شرکت آلمانی و بانکها درباره امکان بهره برداری از فرصتهای صنعت پتروشیمی ایران و سرمایه گذاریها مذاکراتی صورت گرفت.

میکائیل بارون فون اونگرن سفیر جمهوری فدرال آلمان نیز در رابطه با دیدارهای نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آلمان اظهارکرد: دیدارهای بسیار تاثیرگذاری داشتید و امیدوارم که با توجه به قدمت همکاریهای بین المللی ایران و آلمان این همکاریها دوباره از سر گرفته شود.

سفیر آلمان در ایران گفت: شرکتهای آلمانی تمایل به سرمایه گذاری در صنعت ایران از جمله صنعت پتروشیمی دارند تا در رشد و توسعه این صنعت سهیم باشند.

 

کد خبر 258945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =