۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
  • کد خبر: 259023
منصوریان: برای کسب سهمیه می جنگیم

سرمربی نفت تهران بازی با پرسپولیس را جنگ کسب سهمیه می داند. برای همین می گوید فقط برای خودمان بازی می کنیم نه تیمی دیگر.

به گزارش شانا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص بازی فردا با پرسپولیس گفت: با احترام به تیم پرسپولیس باید بگویم که ما حریف دیرینه خودمان را می‌شناسیم و دقیقا از 7 هفته قبل طبق آنالیزهایی که داشتیم می‌دانستیم که در جدول چه برای قهرمانی بجنگیم و چه برای کسب سهمیه باید با یک حریف قابل احترام مثل پرسپولیس بازی کنیم.

  پرسپولیس در فاز حمله تیم خوبی است. البته در خط دفاع ایرادهایی دارد. ما این تیم را به طور کامل آنالیز کردیم. هم آنالیز تک تک بازیکنان را انجام داده‌ایم هم آنالیز گروهی این گروه را انجام داده‌ایم. رفتارشان را هم در مطبوعات و این که چه تفکری برانکو نسبت به تیم ما دارد دنبال کرده‌ایم. تنها یادگاری من از دستیاری کی‌روش و مربیگری در تیم ملی همین مسئله است. قبل از این که مدعی برای سرمربیگری باشم خودم را یک آنالیزور می‌دانم.

سرمربی نفت در مورد شانس آسیایی شدن تیمش گفت: ما شانس کسب سهمیه داریم و برای این تلاش می‌کنیم. بازیکنانمان باید در روزهای سخت خودشان را نشان بدهند.

 فردا به نظرم این شانس را داریم که مثل هر سال تاثیرگذار باشیم. ما پارسال دو هفته دیرتر برای قهرمانی می‌جنگیدیم و امسال دو هفته زودتر برای کسب سهمیه. به بچه‌ها هم گفته‌ام که ما در روزهای سخت و شرائط حساس اگر آن شرائط همیشگی را نداشته باشیم همه چیز را از دست داده‌ایم. در حال حاضر تنها دلخوشی ما این است که برای اعتبار و آبروی خودمان در این سه بازی حضور داشته باشیم و به نظرم باید جوانهای نفت را بهترینهای لیگ معرفی کنند زیرا آنها درس صبر و قناعت را به همه ما دادند.

منصوریان در این مورد که بیرانوند پرسپولیسی است و اگر فردا گل بخورد حرف و حدیثی برایش پیش می‌آید، گفت: نه وحید امیری و نه بیرانوند، بلکه ما یک بازیکن با ویترین جذاب‌تر هم به نام سیدجلال حسینی داریم که پرسپولیسی است. هیچ وقت هم تلاش نکرده‌ام که از تک تک بازیکنانم بپرسم که شما آبی هستید یا قرمز و اجازه نداده ام فضای قرمز و آبی در تیم به وجود بیاید. همان‌طور که دیدید امسال با بی‌رحمی تمام استقلال و پرسپولیس را بردیم. این بی‌رحمی هنوز هم ادامه دارد. چون معتقدم در فوتبال سر هر کسی را بخواهیم کلاه بگذاریم سر مطبوعاتی ‌ها را نمی‌توانیم کلاه بگذاریم.

منصوریان درباره سوءتفاهمی که از صحبتهای او بعد از بازی با سپاهان به وجود آمده و این که گفته می‌شد او اعلام کرده برای موفقیت استقلال مقابل پرسپولیس با همه وجود بازی خواهد کرد تا ترمز پرسپولیس را بکشد، گفت: برانکو در برنامه شبهای فوتبالی توضیحی داد و من هم آن را تایید می‌کنم. من با همه احترامی که برای پرسپولیس به عنوان یک رقیب قابل احترام و دیرینه دارم اما به خودم اجازه نمی‌دهم که وارد ادبیات 4 و 6 بشوم و این مسائل را نقد ‌کنم. من سالها در تیم ملی بازی کردم و در استادیوم آزادی هواداران استقلال و پرسپولیس مرا تشویق می‌ کردند. البته منکر نمی‌شوم که استقلالی هستم و از آنجا رشد کرده ام و همه زندگی من از استقلال است اما حرفهای برانکو را تایید می‌کنم. شما نمی‌بینید که ما با دو برد و یک مساوی سهمیه می‌گیریم؟ به هر حال رقابت میان استقلال و پرسپولیس همیشه سنگین است و من همیشه این همه خبرنگار را فقط زمانی که با استقلال و پرسپولیس بازی داریم می‌بینم و این مسئله نشان می‌دهد که این بازیها چقدر مهم هستند. به هر حال هجمه‌ها زیاد است و ما راه را گم کرده‌ایم اما بدانید که ما برای شان و اعتبار باشگاه نفت و برای کسب سهمیه می‌جنگیم. تیم ما اگر با این شرائط سهمیه بگیرد برای ما قهرمانی است.

سرمربی نفت درباره شرائط سخت این تیم و این که در این شرائط باید با پرسپولیس بازی کنند گفت: منکر شرائط خوب پرسپولیس نمی‌شوم اما از پارسال درسی به بازیکنانم دادم شما هوادار ندارید و غریب هستید و بازیکنان هم در غریبی همبستگی‌شان بیشتر می‌شود و باید بگویم که مشکلات زیاد ما را خسته کرده. خود من خسته شده ام از اینکه هر هفته می‌گویم پول نداریم یا هتل نداریم اما باید خبر خوبی بدهم که ما برای سه بازی آخر هتل داریم!

 
 
 

کد خبر 259023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =