خدمتگزاری به مردم سرلوحه کار مسئولان باشد

مشاور وزیر نفت درامور بانوان گفت: اعتبار مسئولان بخاطر اعتماد مردم نسبت به آنان است از این رو خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه کار آنان باشد.

به گزارش شانا، به نقل از منطقه ویژه پارس، فاطمه تندگویان امروز (چهارشنبه،8 اردیبهشت ماه) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر افزود: همانطور که شهید تندگویان در خدمت رسانی به تمامی سطوح جامعه بویژه قشر کارگر نگاه ویژه داشت در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید چنین رویکرد سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با یادآوری این که شهید تندگویان با بر تن کردن کسوت و لباس خدایی همواره در عرصه خدمت به مردم قدم برداشت و خود را وامدار آنان می دانست، خاطر نشان کرد: امید است جشنواره ملی دانایی خلیج فارس که به نام این شهید والا مقام مزین شده هویت متعالی به آن دهد و از آن استفاده ابزاری صورت نگیرد.

تندگویان با اشاره به این که شهید تندگویان در بعد اجتماعی نیز مردم دار بود و با داشتن جسارت روحی، شجاعت و صلابتی که در کلام و مشی او موج می زد الگویی به تمام معنا برای جامعه بود، تصریح کرد: این شهید در زمان اسارت خود با وجود اسرار بسیاری که از صنعت نفت داشت رازدار بود و برای حفاظت از منافع نظام لحظه ای دریغ نکرد.

مشاور وزیر نفت گفت: احساس مسئولیت، مانوس بودن با قرآن از دیگر شاخصه های این شهید والا مقام بود.

هدف ششمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس که هرسال از سوی پارک علم و فناوری خلیج فارس و به مدت یک روز برگزار می شود شناسایی استعدادها، کشف نوآوریها، ایجاد ارتباط میان پژوهشگران، نوآوران، نخبگان، فن‌آفرینان و صنعتگران و ایجاد فضای رقابت و توسعه نوآوری در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی و سایر فناوری است.

کد خبر 259031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =