لزوم همکاری همه دستگاههای کشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

دکتر جهانگیری، بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اختیارات این ستاد در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان را به وزیر کشور تفویض کرد.

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری از وزیر کشور به عنوان «جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» خواسته است با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، ملی و استانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کند.

وی همچنین از همه دستگاههای اجرایی نیز خواست در این باره هماهنگی و اقدام لازم به عمل آورند تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در دیگر استانهای کشور فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در متنن کامل این ابلاغیه خطاب به رحمانی فضلی، وزیر  کشور آمده است: در راستای اجرایی شدن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به تاکیدهای رئیس‌جمهوری در تحقق برنامه‌های مرتبط با این سیاستها در سال 1395 که به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین شده است، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه مورخ 16/1/1395 تصویب کرد که وظایف و اختیارات خود شامل اجزاء (الف) تا (ح) از بند یک مصوبه شماره 85001/ت052442 مورخ 31/6/94 را در استان‌های آذربایجان شرقی و لرستان به جناب عالی به عنوان «جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» تفویض کند تا با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در راستای تحقق این امر اقدام کنید.

بدیهی است، همه دستگاه های اجرایی موظفند در این باره هماهنگی و اقدام لازم را معمول کنند، تا با اجرای موفق این طرح بتوان زمینه را برای توسعه و اجرایی شدن در دیگر استانهای کشور فراهم کرد.

کد خبر 259038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =