۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
  • کد خبر: 259061
منصوریان: برای خودمان بازی کردیم نه تیم دیگر

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما حال و روز خوشی ندارد، اما بازیکنانم به دلیل غیرتی که دارند از جان مایه می گذارند.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: اگر همین بازی در ورزشگاه دیگری انجام می‌شد این کیفیت را نداشت. یک گروه در پشت صحنه شب و روز تلاش کردند، تا از صخره قدرتمند پرسپولیس رد شویم.

وی افزود: حریف 100 هزار هوادار داشت، 15 دقیقه نخست برای همه تیمها عذاب‌آور بوده است، مهدی طارمی فعال کار می‌کند. می‌دانم مسلمان، احمدزاده و امید عالیشاه در سه طرف خط حمله پرسپولیس چقدر توانمند هستند، سعی کردیم این ارتبط را قطع کنیم. 

سرمربی نفت در این باره که آیا تیم نفت تهران برای خود بازی کرد یا استقلال، گفت: با همه احترام به همه عزیزان تلاش نخست برای موفقیت تیم نفت تهران است. قسمت ما ست که هر سال در پایان لیگ نتایج به بازی نفت گره بخورد سال پیش آن اتفاقها در بازی با تراکتورسازی افتاد.

منصوریان تصریح کرد: بار دیگر در هفته بیست و هشتم نفت روی نتیجه بازی تاثیر گذار بود. منکر استقلالی بودنم نمی‌شوم، اما امروز هزار راه وجود داشت تا بتوانم روی اعصاب هواداران پرسپولیس بروم مثلا کاپشن آبی به تن کنم و کنار خط برخی رفتارها را انجام دهم. از ادبیات 6 و 4 متنفر و هیچ وقت این اعداد را نشان نمی‌دهم البته عدد 6 که به هیچ وجه برای ما نبود و 4 را هم نشان نمی‌دهم.

وی در این باره که هوای نفت تهران ابری است، گفت: هوای نفت ابری نیست اما طوفانی است. همیشه پشت سر ما گردبادی وجود دارد. در رختکن بازیکنان گله‌مند بودند. 

سرمربی نفت تهران در این باره که هواداران پرسپولیس احساسی شده بودند و می‌گفتند نفت ضد فوتبال بازی کرده است، عنوان کرد: پرسپولیس خط آتش قوی دارد و در ۱۵ دقیقه نخست به حریفان گل می‌زند و سپس در نیمه خودی می‌نشیند و روی به ضد حمله می‌آورد.

منصوریان ادامه داد: تیمی که در حمله طارمی و علیپور را دارد پشت آنها مسلمان، احمدزاده و عالیشاه بازی می‌کنند روبرو شدن با آنها کار بسیار سختی است.

وی گفت: ضد فوتبال را دیروز مقابل تلویزیون در دیدار بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید دیدیم و فکر می‌کنم آنها به خانواده‌های خود گفته بودند که به منزل باز نمی‌گردیم، امروز در ورزشگاه موضوعی به گوشم نخورد و فردی هم نیستم که اگر اکنون این حرف را بزنم و از نشست خبری خارج شدم، ادبیاتم کج شود. طرفدار رئال مادرید هستم و شاید برخی اوقات به سرخیو راموس حرفهایی بزنم.

کد خبر 259061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =