۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر: 259348
حضور جهانگیری، علوی، ظریف و نوبخت در همایش شنبه مجلس

برنامه شنبه آینده از ساعت 08:30 دقیقه صبح با حضور منتخبان مجلس دهم در مجلس قدیم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، علی افراشته در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در نشستی خبری گفت: ریاست و هیئت رئیسه مجلس برای قدردانی از نمایندگان دوره نهم در پایان جلسه روز چهارم خرداد ماه، مراسمی را برگزار خواهد کرد که رسانه ها در جریان برنامه های آن قرار می گیرند.

این مقام اجرایی مجلس شورای اسلامی افزود: ابتدای مجلس دهم  هشتم خردادماه است، برنامه ای 100 صفحه ای تحت عنوان برنامه های اجرایی ستاد برگزاری افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رئیس مجلس تقدیم شده و وی پس از مطالعه دستوراتی را به معاونتهای مجلس برای برگزاری باشکوه این مراسم داده است.

وی گفت: امیدواریم مجلس دهم بتواند با تکیه بر تجربه ادوار گذشته، مجلسی تاریخی باشد و برنامه هایی برای پیشواز آغاز این مجلس در دست اقدام داریم.

حضور جهانگیری، علوی، ظریف و نوبخت

افراشته در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه شنبه آینده از ساعت هشت و سی دقیقه صبح با حضور منتخبین مجلس دهم در مجلس قدیم برگزار می شود. در آغاز این جلسه در خدمت شخصیت مهم دولتی از جمله دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری خواهیم بود که وضع اقتصادی و سیاسی کشور را تبیین خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور در این نشست گفت: ظریف درباره وضع دیپلماسی کشور و موضوع برجام سخنرانی می کند. همچنین در این نشست حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات مسائل امنیتی کشور را گزارش می دهد تا نمایندگان از آخرین اطلاعات این حوزه با خبر شوند.

افراشته با اشاره به حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری در این نشست نیز گفت: ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص بودجه سال 1395، برنامه توسعه کشور و برنامه ششم اطلاعاتی را در اختیار نمایندگان قرار می دهند.

وی تاکید کرد: جمعی از وزیران و همچنین برخی از اعضای شورای نگهبان نیز در این همایش دعوت شده اند.

کد خبر 259348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =