۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
  • کد خبر: 259945
اهداف افزایش تولید نفت شرکت مارون محقق شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تحقق برنامه تولید نفت خام در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، جهانگیر پورهنگ، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در یک نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: این شرکت به سقف تولید روزانه 600 هزار بشکه ای نفت خام رسیده است.

وی، ماموریت این شرکت را تولید 600 هزار بشکه نفت خام و حدود 700 میلیون فوت مکعب گاز و 35 هزار بشکه مایعات گازی و نفتا اعلام کرد و افزود: تولید نفت شرکت مارون در مجموع 20 تا 21 درصد تولید مناطق نفت خیز و  16 تا 16.5 درصد تولید کل کشور را شامل می شود.

پورهنگ با بیان این که سال 94 به ویژه نیمه نخست سال مالی سختی را پشت سرگذاشتیم، گفت: با این وجود توانستیم 101 درصد برنامه را محقق کنیم و فعالیتهای مناسبی صورت گرفت.

وی، اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده تولید شرکت مارون برای مصارف داخلی و بویژه پالایشگاه اصفهان بوده است، در برنامه کاهش تکلیفی دوران تحریم، کمترین کاهش تکلیفی را در مقایسه با دیگر شرکتها داشته است.

به گفته پورهنگ، با حمایتهای مالی صورت گرفته در نیمه دوم سال با گشایش صورت گرفته فعالیت مناسبی در بازسازی و تعمیرات انجام شد.

یست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» آغاز به کار کرده است.

کد خبر 259945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =