۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
  • کد خبر: 260037
کنگره جهانی نفت؛ عامل پیوند دانش و صنعت

نماینده کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت عملکرد کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت را تشریح کرد.

علی راه نشین،  (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) در حاشیه سومین روز از بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا ضمن اشاره به نقش شرکت ملی نفت ایران در تاسیس کنگره جهانی نفت با 70 عضو در سال 1933 میلادی، به سطوح فعالیت کنگره جهانی نفت اشاره کرد.

وی گفت: بخش جوانان کنگره جهانی نفت در کنار دیگر بخشها شکل گرفت که نشان دهنده اهمیت قائل شدن کنگره برای جوانان زیر 35 در سطوح مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته در همه دنیاست.

راه نشین تعیین نماینده ایران در کنگره جهانی را تحت نظر وزارت نفت عنوان کرد و هدف اصلی فعالیت کنگره را از به اشتراک گذاشتن تجربیات و  دانش کسب شده در حوزه نفت و صنایع وابسته اعلام کرد.

وی تصریح کرد: جوانان ایرانی با بهره گیری از سیاستها و برنامه های تنظیم شده که حیطه عملکردی آنان را تعیین می کند موفق شده اند افزون بر همکاری مفید و سازنده با جوانان دیگر کشورها، مدیریت سایت لینکدین (Linkedin) کنگره جهانی نفت را بر عهده گیرند.

راه نشین در ادامه به کسب رتبه نخست ایران در همایش دوحه قطر با ارسال 30 مقاله اشاره کرد و گفت: کمیته جوانان در تلاش است تا در دور بعدی این نشست که در سال 2017 در ترکیه انجام می شود نیز حضور قدرتمندی داشته باشد.

نماینده کمیته جوانان ایران در شورای جهانی نفت اعلام کرد: انجمن تاکنون موفق شده است تا دستاوردهای خود را در دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، آزاد اسلامی، خواجه نصیرالدین طوسی، نفت آبادان، اهواز و امیدیه و همچنین شرکت ملی حفاری اهواز و شرکت پتروشیمی ماهشهر ارائه کند.

کد خبر 260037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =