بسته حفاری چاههای توصیفی و تحدیدی به مناقصه می رود

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: بر اساس مذاکرات این مدیریت با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مقرر شده است بسته حفاری چاههای توصیفی و تحدیدی آماده شود و به صورت کلید در دست به مناقصه برود.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدصالح هندی عصر امروز (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با بیان این مطلب افزود: اکتشاف، ارزیابی و توسعه میدان، پیکر واحدی است که باید به صورت یکپارچه به آن پرداخته شود و نمی شود آن را به صورت مجزا مدیریت کرد.

وی تصریح کرد: تعامل شرکتهای بهره برداری با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به غنی شدن آزمایشهای مخزن کمک می کند و تاثیری بسزا در کاهش هزینه ها خواهد داشت.

هندی با بیان این که بر اساس مذاکرات این مدیریت با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مقرر شده است بسته حفاری چاههای توصیفی و تحدیدی آماده شود و به صورت کلید در دست به مناقصه برود، ادامه داد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که چاهها پس از اکتشاف به حفاری بروند و زمان هدر نرود.

وی تاکید کرد: در این تفاهمنامه به دنبال خلق یک تجربه جدید و موفق هستیم که در ابتدا با همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پیگیری می شود و به تدریج تعمیم می یابد.

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، دقایقی پیش تفاهمنامه همکاری مشترکی را امضا کردند که تسریع در روند توسعه و تکمیل چاههای اکتشافی از دستاوردهای اجرایی شدن این تفاهمنامه خواهد بود.

کد خبر 260106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =