۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر: 260510
طراحی و نگارش نرم افزار معاینات شغلی کارکنان در مارون

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از طراحی نرم افزار معاینات شغلی کارکنان تحت عنوان MES در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، یونس عامری گفت: این نرم افزار برای اولین بار در شرکت مارون طراحی و نوشته شده است و به کاربران امور اداری اجازه می دهد افزون بر مشاهده مشخصات پرسنلی کارکنان ، عوامل زیان آور در معرض را در قالب یک فرم مخصوص، که از سوی مدیریت HSE وزارت نفت به شرکت ابلاغ شده است، چاپ و برای معرفی به درمانگاه طب صنعتی بکار برند.

به گفته وی، این نرم افزار با هدف تسهیل انجام فرآیند معاینات شغلی کارکنان این شرکت طراحی و نوشته شد که در سطح شرکت ملی نفت ایران برای نخستین بار بکار گرفته می شود و آن را در شمار طرحهای نرم افزاری جدید صنعت نفت قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، این نرم افزار که در بردارنده دو پایگاه داده، اعم از اطلاعات پرسنلی کارکنان و اطلاعات شناسنامه بهداشت شغلی آنان است، از طرف اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت و گاز مارون در اختیار امور کارکنان این شرکت قرار گرفت که به سادگی همه اطلاعات مورد نیاز را بصورت فرم فراخوان کرده و پرینت آن را به کاربر تحویل می دهد. با بکار گیری MES دقت و سرعت انجام فرآیند معرفی کارکنان به معاینات شغلی به نحو قابل توجهی افزایش یافته است.

شناسنامه بهداشتی شغل در بردارنده فهرست کلیه عوامل زیان آور در معرض و میزان ریسکهای بهداشتی مرتبط با شغل مورد نظر است. طراحی و آماده سازی این نرم افزار حدود 2 ماه زمان برده است.

کد خبر 260510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =