هیئتی از شورای عالی امنیت ملی اجرای برجام را رصد می کند

هیئتی که قرار بود از سوی شورایعالی امنیت ملی تشکیل شود تا بر اجرای برجام نظارت داشته باشد، فعال است و مسائل را رصد می‌کند و اگر نکته‌ای باشد آن را اعلام خواهد کرد.

به گزارش شانا، محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس مجلس در نشستی خبری درباره مسائل هسته‌ای بابیان این که مقام معظم رهبری بارها درباره عهدشکنی طرف مقابل تذکر داده‌اند، افزود: با این که بیشتر کارها پس از اجرای برجام روی روال افتاده است اما برخی اوقات دیده می‌شود که طرف مقابل در تفاهمها به دنبال بهانه است و برخی مسائل را مطرح می‌کند.

وی به غارت 2 میلیاردی اموال ایران از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: ما پیش تر شاهد دزدیهای دریایی و هواپیماربایی بوده‌ایم اما این نوع دزدی را تجربه نکرده بودیم که یک دادگاه داخلی در کشوری حکمی صادر کند که امانت یک کشور دیگر مصادره شود؛ ‌ازاین‌رو این مسئله خلاف قوانین بین‌المللی، سر گردنه‌گیری و دزدی آشکار است؛ البته ما این مسئله را از طریق دادگاههای بین‌المللی پیگیری کرده و حق خود را استیفا می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس درباره اجرای برجام گفت: هیئتی که قرار بود از سوی شورایعالی امنیت ملی تشکیل شود تا بر اجرای برجام نظارت داشته باشد، فعال است و مسائل را رصد می‌کند و اگر نکته‌ای باشد آن را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 260555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =