دولت از ابتدا بر مبنای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید برنامه های خود را از ابتدای روی کارآمدن بر مبنای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کرده است.

به گزارش شانا، مجید انصاری در نشست شورای اداری شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد افزود: اقتصاد مقاومتی با ریاضت اقتصادی فرق می کند و دولت با اجرای این سیاست دنبال رفع مشکلات است.

وی گفت: بسته سلامت، پوشش بیمه، پرداخت مردم در بیمارستانها و ساخت بیمارستانها در اوج مشکلات اقتصادی یعنی اجرای اقتصاد مقاومتی در عمل است.

معاون رئیس جمهوری اظهار کرد: ما در سایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام9 می خواهیم مردم با رفاه زندگی کنند.

انصاری افزود: کلام رهبری برای حمایت دولت و ملت است و این دولت این کلام را در همه جا سرلوحه کار خود قرار داده و در دولت تدبیر و امید 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان راه اندازی شده که مایه افتخار است.

وی در بخش دیگری  از سخنان خود گفت: توافقهای هسته ای صورت گرفته از سوی تیم مذاکره کننده ایرانی بر اساس نظرات رهبر معظم انقلاب بوده از این رو در جریان برجام رئیس جمهوری همسو با دیدگاههای مقام معظم رهبری عمل کرده اند.

انصاری اظهار کرد: برجام و مذاکرات هسته ای افتخار دولت تدبیر و امید، مجلس شورای اسلامی، رهبری و مردم بوده است از این رو در این مسیر گام به گام هدایتهای رهبری راهنمای ادامه مذاکرات بوده است.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به این که چهار ماه از جریان برجام می گذرد و این مهم دستاوردهای زیادی برای ملت ایران در بر داشته است، افزود: برخی را بنا به دلایل محرمانه اکنون نمی توانیم بگوییم چون دشمنان آنها را خنثی می کنند.

وی تصریح کرد: تحریمهای ظالمانه، نانو، کشتیرانی، هواپیمایی، بانکی و رفت و آمدها برداشته شد که این مطلوب است.

کد خبر 260572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =