تکمیل 30 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی تا پایان امسال

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از تکمیل نهایی عملیات حفاری و تحویل 30 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی توسط این شرکت تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شانا، محمدرضا تاکایدی، با اشاره به تکمیل عملیات حفاری 30 حلقه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، اظهار کرد: تاکنون حفاری ٢٨ حلقه در این میدان از سوی شرکت ملی حفاری ایران به پایان رسیده که از این تعداد هفت حلقه تکمیل نهایی شده است.

وی افزود: هم اینک 6 دکل سنگین خشکی این شرکت در میدان آزادگان جنوبی در مدار عملیات حفاری چاههای باقیمانده و 2 دکل نیز در حال تکمیل چاههای حفاری شده است.

تاکایدی با اشاره به همکاری و تعامل مدیران شرکت مهندسی و توسعه نفت به عنوان مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان، گفت: پروژه حفاری ٤٠ حلقه چاه اوائل سال ٩٣ از سوی این شرکت به شرکت ملی حفاری ایران واگذار و از مردادماه همان سال وارد فاز اجرایی شد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: این پروژه به صورت کلید در دست اجرا می شود و همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا براساس جدول زمانبندی شده به اجرای آن اقدام کنیم. 

وی همچنین به استقرار 2 دکل حفاری خشکی سنگین و یک دستگاه حفاری فوق سنگین شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی آذر اشاره کرد و افزود: در این میدان هفت حلقه چاه حفاری و تکمیل می کنیم که انتقال دکل حفاری فوق سنگین 60 فتح در هفته های اخیر به این موقعیت با هدف شتاب بخشی به اتمام این پروژه انجام شد.

کد خبر 260754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =