شمار مشترکان گاز آذربایجان غربی به 773 هزار رسید

شمار مشترکان گاز استان آذربایجان غربی در پی عملیات شبکه گذاری هشت هزار و 964 کیلومتر گاز طبیعی دربخشهای مختلف استان، در بخش شهری، روستایی و صنایع به 773 هزار و 137 رسید.

منصورصادقیان، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که پارسال بیش از 11 هزار کیلومتر خطوط انتقال گاز و لوله گذاری در سطح استان اجرا شد، گفت: تاکنون 232 کیلومتر خط انتقال گاز در بخش شهری، روستایی و صنایع انجام شده است.

وی افزود: پارسال با اجرای عملیات یک هزار و 286 کیلومتر عملیات شبکه گذاری شهری، روستایی و صنایع تاکنون هشت هزار و 964 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سطح استان به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ادامه داد: پارسال در بخش شهری 216 کیلومتر، دربخش روستایی یکهزار و 39 کیلومتر و در بخش صنایع و دیگر 31 کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شد.

به گفته وی، بر اساس حجم عملیات اجرایی انجام شده در سطح استان پارسال 18 هزار انشعاب به تفکیک در بخش شهری یک هزارو 561 علمک و در بخش روستایی هفت هزارو 484 علمک نصب شد که تاکنون 349 هزار و 268 هزار انشعاب در استان نصب شده است.

صادقیان افزود: در بازه زمانی یاد شده 48 هزار و 601 مشترک به جمع مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شدند که با احتساب این تعداد تاکنون 773 هزار و 137 مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی یکی از اولویتهای اصلی شرکت گاز استان را افزون بر گازرسانی به مناطق شهری و روستایی، گازرسانی به صنایع عمده که همسو با توسعه اقتصادی استان بوده و در این مسیر، تاکنون 746 واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز پیوسته اند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اشاره به این که حجم فعالیت این شرکت در همه شاخصها افزایش چشم افسایی داشته و بسیار فراتر از بازه زمانی موجود بوده است، گفت: هم اکنون 99 درصد از خانوارهای استان آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات گازرسانی هستند.

 

کد خبر 260818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =