منابع محدود مالی نباید مانع توسعه متوازن باشد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت مسئولیتهای اجتماعی صنعت نفت، گفت: منابع محدود مالی نیز نباید مانع توسعه متوازن و ایفای مسئولیتهای اجتماعی در این صنعت باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، رکن الدین جوادی در آستانه برگزاری نخستین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، به به تبیین ضرورتهای ایفای مسئولیتهای اجتماعی در صنعت نفت پرداخت و گفت: شرکت ملی نفت ایران به نیابت از وزارت نفت و به تعبیری به نیابت از دولت در حوزه نفت، مسئولیت اصلی CSR را عهده دار شده و در هر جا که ردی از تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش است، پروژه های زیرساختی مرتبط با درنظر گرفتن نیازهای مناطق مختلف، تعریف شده است.

وی با بیان این که برنامه ریزی، تامین اعتبار و اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی از سوی مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران صورت می گیرد، تمرکز طرحها و پروژه  های CSR در این مدیریت، شرکت ملی نفت را در کسب اطلاع از اقدامهای انجام شده و اقدامهای آتی مورد نیاز در این حوزه یاری می دهد.

جوادی، ایجاد جاده های دسترسی، محیطهای آموزشی، مراکز بهداشتی و فراهم کردن فرصتهای ارائه خدمات فرهنگی و عمومی را از مصادیق CSR عنوان کرد و گفت: این موضوع در قراردادهای نفتی نیز لحاظ شده است و در کنفرانس تهران نیز بر ضرورت ایفای مسئولیتهای اجتماعی از سوی شرکتهای طرف قرارداد تاکید شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با یادآوری این که منابع محدود مالی نیز نباید مانعی بر سر راه توسعه متوازن باشد، اظهار کرد: ایجاد علاقه بین مردم مناطق و صنعت، از آثار CSR است.

به گزارش شانا، همایش «مسئولیت اجتماعی شرکت؛ مسئولیت اجتماعی صنعت نفت» (CRS)، از فردا (28 اردیبهشت ماه) در مرکز همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار می کند و عصر روز 29 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 260913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =