۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر: 260998
عیسی‌زاده: نفت، پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان می گوید که برای تامین منابع مالی تمهیدات مناسبی اندیشیده اند و با قدرت در لیگ برتر تیمداری می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار شانا، علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در مورد صعود نفت به لیگ برتر فوتبال ایران و سختیهایی که در این مسیر متحمل شده اند، گفت: اجازه بدهید به سختیهایی که در  این راه کشیدیم، نپردازیم و از شیرینی صعود به لیگ برتر لذت ببریم. مجوز صعود به لیگ برتر را گرفتیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. واقعاً جمعیت غیرقابل تصوری به ورزشگاه آمدند، فکر نمی‌کردیم تا این اندازه تیممان را مورد حمایت قرار دهند. ورزشگاه به اندازه‌ای پر شد که جمعیت بسیار زیادی پشت درها ماندند.

 مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در این مورد که در این سالها جای نفت آبادان در لیگ برتر خالی بود، گفت: واقعا همین‌طور است. تیم ما علاقمندان بسیاری در سراسر ایران دارد، شاید باورتان نشود، ولی حتی بسیاری از هواداران ما دیروز از کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس و نیوزیلند به ایران آمدند، از سرتاسر ایران هم دیروز هوادار داشتیم.

عیسی زاده در این مورد که طبق مصوبه مجلس ارگانهای دولتی حق تیمداری حرفه‌ای ندارند و چطور می‌خواهند این مشکل را حل کنند تا بلایی که سر نفت تهران و مسجدسلیمان آمد سر این تیم نیاید، گفت: در لیگ برتر از منابع دولتی استفاده نمی‌کنیم برای این مسئله از قبل راهکاری را پیش‌بینی کرده‌ایم. خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و با تدابیری که اندیشیده‌ایم کارها را پیش می‌بریم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که از این بابت مشکلی به وجود نیاید و در لیگ سال آینده باقدرت تیمداری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در این مورد که آیا نادر دست‌نشان قرارداد دارد و او را برای فصل بعد حفظ می‌کنند، گفت: دست‌نشان قرارداد ندارد اما با وی برای فصل بعد مذاکره می‌کنیم. او تیم را به لیگ برتر آورده و گزینه نخست باشگاه است.

عیسی زاده در این خصوص که در لیگ برتر باقی می مانند و این که به لیگ یک برنمی گردند گفت:  مطمن باشید طوری تیم را می بندیم که درسال یکم در میانه بالایی جدول قرار بگیریم. نفت دیگر نمی خواهد به لیگ یک برگردد چون پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد.

 

کد خبر 260998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =