تسریع در پروژه آبرسانی سیراف- جم

روند تکمیل پروژه آبرسانی سیراف-جم بر اساس تفاهمنامه همکاری بین وزارتخانه های نفت و نیرو تسریع می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از تنظیم تفاهمنامه ای برای همکاری وزارتخانه های نفت و نیرو خبر داده و اعلام کرده است: با توافق حاصل شده بین دو وزارتخانه، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرک جم تسریع می شود.

بر پایه گزارش معاونت نظارت بر بهینه سازی مصرف انرژی و ارزشیابی طرحهای برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، با توجه به ضرورت تامین آب مورد نیاز شهرستان جم و به منظور تکمیل پروژه آبرسانی سیراف-جم این توافق بین دو وزارتخانه حاصل شده است.

بر این اساس، وزارت نفت موظف است اعتبار لازم برای این پروژه را از طریق شرکت ملی نفت ایران برای تکمیل عملیات اجرایی تامین کند و وزارت نیرو نیز مکلف است، عملیات اجرایی و اخذ تمامی مجوزهای قانونی لازم از مبادی قانونی و ذیصلاح را بر عهده گیرد.

بر اساس مفاد این تفاهمنامه، مسئولیت و تامین هزینه بهره برداری، تعمیرات و نگهداری از کل پروژه و نیز تولید و تحویل آب با کیفیت مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی در شهرک جم در افق سالهای ۱۳۹۵ تا ١۴١٠ بر عهده وزارت نیرو است.

به منظور نیل به اهداف تفاهمنامه مذکور و تسریع در عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرستان جم، جانمایی زمین جهت احداث آب شیرین کن توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال پیگیری است.

کد خبر 261074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =