شرکت ملی حفاری بیش از 40 شرکت دانش بنیان را شناسایی کرد

شرکت ملی حفاری ایران همسو با سیاست حمایت از سازندگان داخلی و بهبود کیفیت تولیدات، بیش از 40 شرکت جدید سازنده، تولیدکننده و دانش بنیان را شناسایی کرد.

به گزارش شانا، جعفر طهماسبی، رئیس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران گفت: توانمندیهای سازندگان داخلی فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت حفاری در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت از سوی واحد مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران ارزیابی شد.

وی با اشاره به تبادل نظر با صنعتگران و سازندگان درباره کمیت و کیفیت تولیدات، افزود: در این ارتباط بیش از 40 شرکت جدید سازنده، تولیدکننده و دانش بنیان شناسایی  شدند.

رئیس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: براین اساس قرار شد تا شرکتهای مورد اشاره با ارائه مستندها نسبت به تکمیل فرمهای ورود به فهرست سازندگان قطعات و تجهیزات شرکت ملی حفاری ایران اقدام کنند. 

وی با بیان این که افزون بر 270 شرکت داخلی در فهرست مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری قرار دارند، افزود: مقرر شد کارگروه ارزیابی سازندگان داخلی، از کارگاهها و بخشهای صنعتی این شرکتها بازدید میدانی داشته باشند.

 

کد خبر 261230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =