استقبال سرمایه‎گذاران سنگاپوری از همکاری با شرکت نفتکش

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از مذاکره با شرکتهای سنگاپوری برای مشارکت در تعمیرات کشتی در داخل و همچنین سرمایه‎گذاری در احداث ساختمان مرکز بزرگ تجارت نفت و کشتیرانی خبر داد.

به گزارش شانا، علی اکبر صفایی ضمن اشاره به مذاکره با سرمایه گذاران سنگاپوری در این کشور درباره محور مذاکرات با آنها اظهار کرد: دراین مذاکرات استفاده از توان و سرمایه‎ سنگاپوریها در حوزه‌های مختلف از جمله تعمیرات کشتی در داخل و همچین سرمایه‎گذاری در احداث ساختمان مرکز بزرگ تجارت نفت و کشتیرانی مطرح شد.

وی با بیان این که در سفری که به همراه ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به سنگاپور انجام شد افزون بر جلسه با مقامات رسمی این کشور، نشستهای خوبی نیز بین فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد، افزود: با توجه به ترکیب اقتصادی حاضر در این سفر، مذاکرات مفید و پرباری بین شرکتهای ایرانی و سنگاپوری در بیشتر حوزه‎های اقتصادی صورت گرفت.

به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، صفایی با بیان این که سنگاپور یکی از کشورهای معتبر جهان در حوزه کشتیرانی، بنادر و بانکرینگ است، ادامه داد: در این سفر افزون بر همراهی با هیئت ایرانی، مذاکرات خوبی با شرکتهای سنگاپوری در زمینه ارتقای سطح همکاریهای فی‎مابین در حوزه حمل و نقل دریایی، بانکرینگ و دیگر خدمات دریایی اجام شد.

وی افزود: افزون براین در تلاش هستیم تا همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی، ضمن انتقال فناوری به کشور، از توان سنگاپوریها‎ در حوزه تعمیرات کشتی در داخل نیز استفاده کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران یکی دیگر از موضوعات مورد مذاکره با سنگاپوریها را جذب سرمایه‌گذاران این کشور برای مشارکت در احداث مرکز بزرگ تجارت نفت و کشتیرانی ایران اعلام کرد و گفت: با توجه به موقعیت ویژه و مساحت زمینی که برای احداث این مرکز در تهران در نظر گرفته شده است سرمایه گذاری در  احداث ساختمان این مرکز مورد استقبال شرکتهای سنگاپوری قرار گرفت.

به گفته صفایی، در این ارتباط مذاکرات جدی با شرکتهای علاقه مند به این سرمایه‎گذاری داشتیم به طوری که مقرر شد با هدف انجام بازدیدهای مربوطه و ارائه دیگر اطلاعات مورد نیاز سنگاپوریها، جلسات دیگری نیز برگزار شود.

وی با بیان این که امیدواریم با به نتیجه رسیدن این مذاکرات، شاهد حضور سرمایه‎گذار خارجی معتبر در این زمینه باشیم ادامه داد: بدون تردید استفاده از توان شرکتهای ایرانی را نیز مدنظر خواهیم داشت.

کد خبر 261387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =