تداوم برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران آتی صنعت نفت

دوره های آموزشی ویژه مدیران آتی صنعت نفت در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار شانا، پیرو انتخاب 48 نفر برای پرورش به عنوان مدیران پروژه های آتی صنعت نفت از سوی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، از صبح امروز (سه شنبه، 4 اردیبهشت ماه) جلسه آموزشی اقتصاد مهندسی با تدریس علیرضا صادق آبادی آغاز شد و ظهر امروز به کار خود پایان داد.

دوره آموزشی اقتصاد کلان نیز از دقایقی دیگر با تدریس حسن درگاهی آغاز شده و تا ساعت 18 امروز ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش، جلسه بعدی آموزش اقتصاد کلان نیز صبح فردا (چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه) برای منتخبان مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار می شود و عصر فردا نیز جلسه آموزش مبانی مدیریت پروژه با تدریس بیژن زنگنه برگزار خواهد شد.

دوره های آموزشی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت از حدود یک ماه پیش و در مرحله نخست، برای ٤٨ نفر از افراد برگزیده این مرکز به منظور پرورش مدیران آینده پروژه های صنعت نفت آغاز شده است که در این راستا، جلسه های آموزشی با عناوین قانون مناقصه ها، مبانی مدیریت پروژه، اقتصاد مهندسی، اقتصاد کلان و آیین نامه معاملات برگزار شده است.

مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با هدف شناسایی، پرورش و معرفی نسلی نو از مدیران صنعت نفت شکل گرفته است تا با توجه به در پیش بودن موج بازنشستگی مدیران صنعت نفت و شرائط ویژه این صنعت، ظرفیتهای مدیریتی را به شکل بهینه در صنعت نفت شناسایی کرده و پرورش دهد. به این منظور، پس از بررسیهای مختلف اعم از سنجش سلامت روان، مهارتهای رفتاری، مهارتهای زبان و رایانه و انجام مصاحبه های تخصصی، از میان حدود یکهزار نفر، ٤٨ نفر که اکنون در این دوره آموزشی حضور یافته اند، منتخب شده اند.

بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، قرار است هفت دوره آموزشی برای این افراد برگزیده برگزار شود که مبانی مدیریت پروژه، اقتصاد مهندسی، اقتصاد کلان، آیین نامه معاملات، قانون مناقصات، تامین منابع مالی و مباحث حقوقی و قراردادی رئوس این دوره های آموزشی است و در پایان برای افراد گواهینامه صادر می شود.


کد خبر 261475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =