سرمایه گذاری ADKL آلمان در پتروشیمی مسجد سلیمان افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت ای دی کی ال آلمان با اشاره به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته با شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان، گفت: رقم کل سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد یوروست که در فاز نخست آن سرمایه گذاری 2 میلیارد یورویی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، برند لنزن، عصر امروز ( چهارشنبه، پنجم خرداد ماه) در نشست همکاری با شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان در محل هتل پارسیان آزادی  با بیان این که خوشحالیم به عنوان شرکتی که بیشتر از حقوقدان و حسابرس تشکیل شده است توانستیم با شرکت مسجد سلیمان به این توافق دست یابیم، افزود: ما در شرکت ای دی کی ال یک بخش ایران داریم که با کمک آنها توانستیم به این مهم دست یابیم.

مدیرعامل شرکت ای دی کی ال آلمان با اشاره به آغاز شکل گیری مذاکرات با شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان که از ماه مه آغاز شده است، افزود: طی این گفتگوها توانستیم راهکاری بیابیم و با برنامه ریزی این توافق را نهایی کنیم.

وی، با بیان این که در گفتگوهای امروز چند بار نام کشور چین و سرمایه گذاری آنها را در ایران شنیدیم، یادآور شد: ما تمایل داریم بتوانیم با امکانات موجود در ایالت 
نوردراین-وستفالن در طرحهای ایران همکاری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ای دی کی ال با ابراز علاقمندی به همکاری با پتروشیمی مسجد سلیمان، گفت: ما شرکتی هستیم که کارکنانی با فرهنگهای مختلف دارد از جمله یک تیم ایرانی که در این مجموعه فعال است و این چند فرهنگی سبب می شود خود را با شرایط موجود مطابقت دهیم.

موافقتنامه همکاری شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان با شرکت ADKL آلمان به ارزش ٢ میلیارد یورو که تا سقف ١٠ میلیارد یورو قابل افزایش است، با هدف گسترش همکاری در زمینه‌های تامین مالی، انتقال فناوری و اجرای قراردادهای EPCF  امروز و در محل هتل پارسیان آزادی تهران امضا شد.

 

در هیئت اعزامی نوردراین-وستفالن آلمان که به تهران آمده است، افزون بر وزیر اقتصاد این ایالت، ٢ نماینده مجلس ایالتی و نیز نمایندگانی از اتاقهای بازرگانی و صنایع دوسلدورف، کلن، هاگن و همچنین اتاق بازرگانی و صنایع ایالتی وستفالن حضور دارند.، همچنین نمایندگان نزدیک به ٦٠ بنگاه اقتصادی این هیئت را در این سفر همراهی می‌کنند.

ایالت نوردراین وستفالن آلمان پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور و چهارمین ایالت از نظر وسعت جغرافیایی است که چهار شهر از ١٠ شهر بزرگ آلمان، یعنی کلن، دوسلدورف، دورتموند و اسن در این ایالت قرار دارند.

کد خبر 261593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =