مانور بحران سطح یک بر روی دستگاههای حفاری خشکی اجرا شد

نخستین مانور بحران سطح یک بر روی دستگاههای حفاری خشکی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در سالجاری در موقعیت عملیاتی دکل 32 فتح در میدان نفتی آزادگان جنوبی برگزار شد.

به گزارش شانا، به نقل شرکت ملی حفاری ایران، برگزاری این مانورها هر سال براساس برنامه ریزی مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و فوریتهای پزشکی این شرکت با هدف صیانت از نیروی انسانی، تجهیزات و ارتقای سطح آموزش کارکنان انجام می شود.

کارشناس ارشد HSE شرکت ملی حفاری ایران و مسئول برگزاری این مانور گفت: در این تمرین مباحث مهار فوران، آتش سوزی، امداد و نجات، جابجایی تجهیزات، ارتباط میان واحدهای داخلی و برون سازمانی و روال عملیات مورد ارزیابی قرار گرفت.

سیدطالب خراسانی افزود: آموزش کارکنان عملیاتی و روزآمدسازی معلومات آنان در موضوع ضوابط و مقررات ایمنی و توجه به دستورالعملهای پدافند غیر عامل بسیار با اهمیت و در پیشگیری از حوادث و یا کاهش خسارتهای ناشی از حادثه و شرایط بحرانی اثر گذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: مدیریت HSE شرکت در برنامه امسال، برگزاری حداقل 10 مانور ایمنی بر روی دستگاههای حفاری و فضاهای کارگاهی شرکت را مدنظر دارد که با تعامل و همکاری سایر مدیریتها و بخشهای عملیاتی و پشتیبانی اجرا می شود.

کار در صنعت حفاری یکی از مشاغل فنی، پیچیده، سخت و طاقت فرسا و با ریسک بالا است که با تمهیدات بکار گرفته شده و افزایش ضرائب ایمنی و رعایت استانداردهای خاص، حفاری چاه های نفت و گاز در شرایط ایمن انجام می‌شود.

کد خبر 261717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =