توانمندیهای دانشگاه مالک اشتر در حوزه بالادست نفت معرفی شد

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با حضور در دانشگاه صنعتی مالک اشتر، در جریان توانمندیهای این دانشگاه در حوزه بالادست صنعت نفت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شانا، طی این بازدید، ابراهیم طالقانی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و جمعی از رؤسای پژوهش و فناوری شرکتهای تابعه ملی نفت، در نشستی مشترک با معاون پژوهشی و استادان دانشگاه صنعتی مالک اشتر درباره قابلیتهای این دانشگاه گفتگو کردند.

در این جلسه، نمایندگان و استادان دانشکده‌های مختلف دانشگاه مالک اشتر از جمله شیمی و مهندسی شیمی، علوم کاربردی، مواد و فناوریهای ساخت، مهندسی برق، مکانیک و هوافضا، مهندسی پدافند غیرعامل، علوم و فناوریهای زیردریا، برق و اویونیک، فناوری زیستی، فناوری اطلاعات و مرکز پژوهشهای پیشرفته نحبگان جوان از استانهای تهران، اصفهان، شیراز، ارومیه و ... بر اساس فعالیتهای مختلف حوزه بالادستی نفت به ارائه توانمندیهای خود پرداختند.

پس از ارائه توضیحاتی مختصر در مورد پروژه‌های برتر از سوی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و نمایندگان شرکتهای تابعه نیز پرسشهای مختلفی در حوزه فعالیت شرکتهای ‌خود از مسئولان و مجریان پروژه‌ها کردند و به بحث و تبادل نظرات تخصصی در زمینه های مختلف صنایع بالادستی پرداختند.  

این نشست در واحد مرکزی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

کد خبر 261972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =