فروش 22 میلیارد ریال سوخت در جایگاه مرزی پرویزخان کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از فروش ۲۲ میلیارد ریال سوخت به شیوه باک پر(فول باک) در مرز پرویزخان کرمانشاه در دو ماه نخست امسال خبرداد.

سید رمضان هاشمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده از محل فروش سوخت در این مرز 22 میلیارد و 527 میلیون و 632 هزار و 931 ریال درآمد زایی شده است.

وی ادامه داد: فروش سوخت به شیوه باک پر در دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال حدود چهار میلیون لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین از ثبت بیش از هشت میلیارد ریال خرده فروشی نفت گاز از مرز پرویزخان در این بازه زمانی خبرداد.

وی درباره خرده فروشی نفت گاز به نرخ تعادلی (11 هزار ریال) از جایگاههای سیار شماره 1 و 2 پرویزخان گفت: میزان فروش این فرآورده در دو ماه نخست امسال، 741 هزار و 810 لیتر معادل هفت میلیارد و 863 میلیون و 739 هزار ریال بوده است.

به گفته هاشمی، این رقم در مدت مشابه پارسال چهار میلیارد و 704 میلیون و 105 هزار ریال معادل 370 هزار و 651 لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف سی ان جی در استان کرمانشاه اظهار کرد: مصرف سی ان جی استان کرمانشاه در دو ماه نخست امسال با 12 درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال به 40 میلیون و 568 هزار و 256 مترمکعب رسید.

وی اعلام کرد: در بازه زمانی یادشده با مصرف این میزان سی ان جی، معادل 40 میلیون و 570 هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

هاشمی با بیان این که استان کرمانشاه هم اکنون ٦٩ جایگاه فعال سی ان جی دارد، تصریح کرد: فراوانی جایگاههای سی ان جی در استان نسبت به استانهای همجوار از جمله دلایل استقبال مردم از این سوخت پاک است.

 

کد خبر 262206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =